مارکو روبیو، وزیر خارجه آمریکا، چهارشنبه در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک با سرگئی لاوروف، همتای روس خود دیدار کرد.
آرش اعلایی، خبرنگار ایراناینترنشنال، از واکنشها به این دیدار میگوید